FAQs

Fråga 1: Varför levereras inte min beställning inom den beräknade tiden?

Svar: Vissa kunder kan uppleva förseningar på grund av säkerhetsprotokoll relaterade till dagens politiska läge, men vi gör allt för att effektivisera frakttiderna.

Fråga 2: Levererar ni över hela världen?

Svar: Ja, vi levererar nästan överallt i världen.

Fråga 3: Erbjuder ni leverans samma dag?

Svar: Tyvärr erbjuder vi inte leverans samma dag.

Fråga 4: Jag har just lagt en beställning. Kan jag avbryta den?

Svar: När en beställning har lagts kan den inte avbrytas.

Fråga 5: Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Svar: När en beställning har lagts kan den inte modifieras eller redigeras på något sätt.

Fråga 6: Jag la en beställning och den avbröts samma dag. Vad hände?

Svar: Det finns flera anledningar till varför din beställning kan ha blivit avbruten. Vänligen kontakta oss.

Fråga 7: Kan jag spåra mina paket online?

Svar: Du kan enkelt spåra dina paket online.